vineri, septembrie 22, 2006

o saptamana ciudata si uimitoare

la sfarsitul acestei saptamani pot sa spun cu mana pe inima ca sunt o mama mandra de odorul ei. pentru cei care nu stiti, la mia piccolina (Alexandra) a intrat prima la master pe locurile bugetare. acum...ce sa spun...tre sa dea de baut si se cam fofileaza, dar pica ea la drum de seara..hehehe!!!
oricum, sunt intr-o permanenta stare de agitatie, care insa alterneaza cu stari de profunda lene si cadere de energie. de exemplu, marti am ajuns acasa, practic, daramata. si primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma intind in pat. nu puteam nici sa ma tzin pe picioare. moment in care copilu, deja stresat si nervos pentru ca a doua zi avea examen la master, m-a luat la impins vagoane si mi-a tras o sapuneala de zile mari. m-a amenintat cu un regim crunt de ingrasat si m-a supravegheat cu ochii ingustati ( e o amenitare directa si absoluta cand face asta) sa vada ca mananc tot si mult. de ce sa mint..are picul ei de dreptate. asa ca sunt la regim de mancat mult si mult.
in rest..stres peste stres...cica intru in curatenie..dar nu se stie cand. strange bagajele, nu strange bagajele...asteapta telefon ca te sun la 10. e ora 11. si uite asa. spuneti voi daca e cinstit?
colac peste pupaza, azi-noapte iar am circulat pe acoperisuri. a, voi, nu stiti. well..in ultima vreme ma culc bine si ma trezesc daramata. asa ca alexandra a tras concluzia ca eu noaptea circul prin bucuresti si ma betivanesc fara ea.
azi noapte s-a intamplat din nou. culmea este alta. am visat numai fotbal. si nu orice fel de fotbal, va rog frumos... steaua-real madrid si steaua-lyon. toata noaptea am jucat fotbal. si va rog sa aplaudati rezultatele:
-steaua-real madrid: 9,7-0 - n-am inteles rezultatu, cred ca am combinat cu gimnastica
-steaua-lyon: 37 - 0

ceea ce m-a debusolat putin a fost faptul ca atunci cand s-au imbarcat in autocar cei de la real, am observat ca erau cu totii asiatici. in rest...am marcat intr-o veselie. :D e de la sine inteles ca dimineatza aveam febra musculara si nu puteam tzine ochii deschisi.
acestea fiind spuse, va doresc un wk fabulos si fara febra musculara!!!

Niciun comentariu: