miercuri, septembrie 13, 2006

oficial imi merge bine

da da da...azi e o zi buna. o presimt. m-am sculat la 8 fara 5...am dormit bine, am visat si mai bine. ca imi pierdusem toti banii si ma ratacisem cautand baia mare. orasul, evident. cum la mine cand visez ceva se intampla de-a-ndoaselea, am tras concluzia ca tre sa-mi pice niste bani si nu o sa ma ratacesc cautand baia mare. de ce o caut, inca nu m-am prins.
trecand peste aceste aspecte minore, trebuie sa recunosc ca am nevoie obligatoriu o dieta de ingrasat. nu sa mananc non-stop si sa nu se intample nimic. ci o dieta clara, cu reguli - uneori ador regulile- si care sa duca la acumularea a 5 kg, atat de visate si dorite inca din clasa a 8-a. de aceea apelez increzatoare la fetili mele. nu se poate sa nu gaseasca o solutie si pentru mine.
in alta ordine de idei, am ajuns la concluzia ca ceva e in neregula. in cazul in care nu stiati tre sa introduc electronic niste afurisite de carti de vizita. ee..aici e aici. nu pot. ieri eram foarte mandra ca voi ajunge in sfarsit la un numar dragutz si rotund. m-am blocat la ...99. nu am mai putut sa mai introduc o singura carte de vizita. nici macar de ambitie. ce mare lucru una? sa ajung la ...00. poate reusesc azi...poate.
in rest..m-am mai luminat la fatza...ca eram daramata de nesomn. m-am refacut si sunt in verva...adik pericol maxim.
pazea ca sunt pusa pe fapte mari!!!!!!!!

Niciun comentariu: