luni, septembrie 11, 2006

un test de "maturitate"

nu stiu cand am facut un test care pretindea ca arata varsta psihologica pe care o ai in realitate. cert este ca rezultatul m-a uimit. cica am 34 de ani. am stat si m-am uitat indelung la cifra. era para. lucru extrem de bun, deoarece am observat ca anii pari sunt mult mai fericiti decat cei impari. probabil cei impari doresc un suflet pereche.
34 este un numar rotund, frumos, nu? nu e nici prea prea ( vb de tinerete), nici foarte foarte (vb de batranete). este fix pe la mijloc.
cand am ajuns la aceasta observatie, am inceput sa ma incrunt. ceva era in neregula. ce? tocmai faptul ca era pe la mijloc. de fiecare data cand ma incumet sa fac un test de orice fel nu ma aflu la extreme, ci la mijloc. sunt echilibrata. din acest moment incep sa ma enervez. adica ce vor sa spuna testele astea? ca eu nu am defecte? ca sunt perfecta? adica plictisitoare?
apoi am citit mai departe:"Ai multa energie si iti place sa te implici in multe activitati." mmmm.... probabil de-aia dorm in wk toata ziua si toata noaptea. ca sa-mi revin din activitatile din timpul saptamanii. cum care activitati? vi se pare floare la ureche sa aduni grupul de gagici@kondiment la masa? sa incerci sa impaci si capra si varza? sa le convingi ca a merge oriunde la masa nu echivaleaza cu a manca bine si a te simti bine? este pur si simplu extenuant.
"Esti echilibrata si realista." sa trecem peste. incep sa ma enervez profund.
"Nu esti foarte sociabila, dar faci parte dintr-un grup de prieteni si ai un cerc de relatii pe care incerci sa le mentii." adevarat la prima parte, poate la a doua si nu recunosc nimic la a treia.
asta chiar imi place: "Nu-ti plac foarte mult schimbarile, insa poti sa te descurci bine atunci cand acestea apar in viata ta." se aproba pozitiv. daca e ceva ce urasc in lumea asta, atunci acestea sunt schimbarile. mai ales cele bruste, fara avertisment, fara sa aiba bunul simt sa anunte cu 3 zile inainte ca sa ma obisnuiesc cu ideea.
"Increderea ta in cei din jur este limitata, stii sa le arati increderea ta, dar in acelasi timp esti pregatita si pentru dezamagirile care ti le-ar putea produce." adica? da, am incredere in tine, dar ma astept si la dezamagiri? hm...mda...in fond si persoanele de langa mine au defecte...deci nu sunt plictisitoare. da! da! da! se aproba.
"Respecti regulile si autoritatea pana in momentul in care ti se par irationale, iar atunci incerci sa le schimbi." hm..eu de obicei am alergie la autoritate. apreciez autoritatea care se impune pe nesimtite, pentru ca merita. dar...reactionez agresiv cand incearca sa mi se impuna cu forta. agresiv nu inseamna violent. exista agresiv...si exista agresiv.
nu exista nici o concluzie..pentru ca in fond si la urma urmei ce spune testu e doar o parte infima din personalitatea mea. de exemplu a omis caposenia, lenea crunta, orgoliu. adica tot ce reprezinta sarea si piperul unei personalitati bine dezvoltate.
va pupicesc...

Niciun comentariu: